rss
email
twitter
facebook

Friday, April 2, 2010

minggu yang sibuk..

salam geng..

pe kabo semua? hope semuanya sihat sejahtera… pejam celik dah hari jumaat dan last day keje.. yeah.. ley blk kuantan jpe umie n adik2 yang lain..  pastu pe lagi lepak ngan mmb2 la kat maple layan nescafe tarik… hehe

 

DSC02497family tersayang

 

penat tul mggu ni sampai nak menaip pun malas gile.. haha so korang terpakse la bace post yang same tiap hari.. soe :(

 

pada 2hb april 2010 kite di kejutkan dengan berita pemergian pelawat terkenal malaysia iaitu  din beramboi..aku begitu terkejut dengan pemergian  allayarham din beramboi bab tiap2 pagi klu nak pergi kerja mesti layan sawancara dan drama sebabak pagi di ERA.FM..  tut2 dah takda.. ALLAH lebih sayangkan beliau.. aku ingin menyampaikan salam takziah buat isteri dan seluruh keluarga allayarham..

 Din01 semoga allayarham din beramboi dicucuri rahmatnya… al-fatihah

images

meninggalkan tiada peganti

semanjak kedatangan pengetua baru di sekolah aku, bkn main bz lagi aku.. haha.. mcm2 nak kene settlekan.. tu la dulu banyak ngulor.. isk2 mane ade.. aku rajin ah…

 

Minggu ni jugak aku dpt 2 berita gembira dr jabatan. 1st aku lulus kursus induksi sesi 2 2009 dan 14 hingga 14 april ni lak aku kene pergi biro tata negara.. dapat kat besut tu.. yeah… harap2 cepat2 la dapat confirm kan….hehe

Patriotismebanner

 

so sabtu dan ahad nih mmg masa untuk aku rehat.. hehe.. tido sampai lebam.. tp klu korang ade projek best jgn lpe ajak aku weh.. ciaoo..

 

 

 

7 comments:

pijoe said...

penat da blogwaking.. ngantuk gle. moh tido moh

.::WaNiE::. said...

selamat hari minggu :D

Cikgu Dahlia said...

wahhhh dulu kuat ngulor ekkk... :P

pijoe, BTN 14 - 14?? ala...rndulah akak kat ko nnti..hahaha

anis hamzah said...

sy pon sebuk gak hujung mggu ngn fmly..tp sempat berblogging n singgah blog u...hee :)

Abam Kie said...

salam.. u ni cikgu baru ke? kalau nak dpt tips boleh la berguru dgn GC BI ni. Salam persahabatan. Semoga cepat boleh confirm k? Masa sy dulu gaji mula dgn RM1360. Tu thn 1997. Skrg gaji basic guru dah naik kan?

pijoe said...

Wanie: tak g tgk wayang ker??hee

kak dahlia:: silap2 14-18 april ler..huhu

anis:: sempat lagi blogwalking tuh.. i pun update pakai tepon jerk.huhuhu...

daddy zuki:: sy ni technician I.T jerk kat skol.. huuuhhuu FT17 la katekan...gaji tu tu ciput jerk..tp alhamdulillah la..

Hanim Mahali said...

owh, ni cikgu la ni... he3...
rindu lawak arwah abg din kt riuh pg era (T_T)
semoga rohnya dicucuri rahmat....

Post a Comment