rss
email
twitter
facebook

Tuesday, April 6, 2010

TAG!!! aku kene jawab….

thankz to wanie yang merajinkan diri mengTAG kan diri ku.. dapat award lagi tu..bangga aku.… toce2… so siap sedia la 10 calon yang akan di tag kan yerk..

Award5

soklan cemas yang mmg mengcemaskan aku..

1. apa yang anda akan buat bila anda tahu memberganda tikam belakang anda?

tinggalkan jerk org macam tu.. ramai lg mmb len yg nak aku kawan.. isk2

2. 6 org di hati anda ?

~ Maha ESA

~ Seluruh Keluarga encik ibrahim!!

~ izzatul liana mohamed

~ budak-budak galim kem.

~ rakan2 seperjuangan di SMKTA dan geng blogger

~ Laptop n iphone aku….. (orang gak ker??)

3. anda rasa anda comel ?

~ape yang korang rase tu la yang aku rase.. haha


4. single or taken ?

~single but not available but if broken consider sold…wink2

5. blog yang anda suka ?

~ yang sedap mate memandang…. takde la dok gosok mate sampai pedih.. haha

6. adakah bilik anda kemas setiap hari ?

~ bgn tido pun da lmbt ade hati nak kemas bilik.. time balik keje sambung wat sepah.. haha

7. lagu terakhir yang anda dengar ?

~kris allen – live like we dying

8. last text message ?

~ ucukkkk………

9. last phone call ?

- awek aku tepon membebel pasal mmb die mrh die.. hahaha.. mcm2

10. hari terakhir anda menangis ?

- Malam semalam .. tiap kali tido lewat mesti berair mate. adus…

11. list lima faberet colour anda .

~ hitam, putih, biru, merah, pink …>_<….

12. orang terakhir anda ber"ym" ?

~lame x on YM nih.. skype ley?

13. game yang anda paling suka ?

game kat iphone aku.. yeah2.. senget2 kepale… hahahaa

14. adakah anda peminat MCR ?

my chemical romance?? os cos la…

15. apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?

nak jawab jujur ke tipu2… nasib aku jawab ngan jujur.. lalalala


16. anda rasa tag ni best ?

~mengisi kekosongan time takde odea nak wat post. heeee

17. tag lagi 10 orang .

~ miss diila, ferozz, mario, fadzihani, dex, sarah, diabella, nardnerd, isza, alya

selamat menjawab yerk semua.. hehehe..

7 comments:

Cikgu Dahlia said...

erkk ko nangis sbb per dik?? alahai sentimental gak upanya :P

NARDtheNERD said...

wah i kena tag~..=)

hani said...

alamak dah kena lak..

pijoe said...

haha.. sape yang kene tu sile jwb taw..
kak sy nangis sebab mate pedih tido lmbat lor..huuhuhuu

.::WaNiE::. said...

wahaha aku nampak pink itu walau ko potong..wekkkk..hahahaha

9. last phone call ?

- awek aku tepon membebel pasal mmb die mrh die.. hahaha.. mcm2

hehehehhe tak ke lelaki rasa comel bila ppn buat ni? hahahaha

pijoe said...

haipp ko ni wani..cover line la pink tu.. haha
mmg cute sangat klu awek aku wat gtu.. hahaha..

N.A.B.H.M.M said...

broken consider sold <--- hahahah!! :P

Post a Comment