rss
email
twitter
facebook

Thursday, April 22, 2010

100 yang ajaib

yeah.. kawan.. sape la nak jd folower aku yg ke 100 nih?? ade yang sudi?? hehehe

 

100

sedar tak sedar network makin besor n sbgai tuan umah kene la rajin2 mengupdate pape yang patut kan… br la geng2 tak baling telur...

brape pun jumlahnye aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik dr yang terbaik.. hehehe..

so cepat2 brebut yerk… jgn gado2 taw.. syg korang seme..

renung2 kan da slamat beramal..

12 comments:

pijoe said...

100 da.. tp sape eh yg ke 100?? hehe.. tq yerk.. terharu nye.. sob sob

aienzunnur said...

eh, itu da lbh 100..=p

M!Er4N said...

so pas ni ko kena rajin2 kan la diri utk update slalu yea..da pemes ni..huhuhuh

Chaon Cornerz said...

bagus2.. ade peningkatan.. teruskan berblog kalo nak jadi femes.. hehhe..

pijoe said...

taknak la jd femes.. besar tanggung jawab.. alakadar sudah...

.::WaNiE::. said...

tahniah kepada pemenang

NichKhun said...

hahahaha ape dorang dapat ? saguhati ek? number bertuah.. kuikui

DaHLia said...

sayang kamu juga...wakakakaka..

Gadis H said...

beshnya dia... saya jauh lg nk smp 100 follower...

soffya cik bulan said...

salam...singgah sini pagi2..

meh, shring si caring...tips berblog kat sini..http://soffya86.blogspot.com/2010/04/tips-untuk-mendapatkan-traffic-blog_21.html

maCy said...

108.. xnk lah.. no ta cantek ;p

Darkbatman said...

tahniah kpd pemenang..hehe

Post a Comment