rss
email
twitter
facebook

Monday, April 12, 2010

PERHATIAN.

Hahaha.. mcm bgs jerk nak srh korang bace.. macam la korang nak amek tau pun kan…

ngan bersedih bab 14hb –18hb terpakse membawa diri jauh ke besut untuk menghadiri kursus BTN.. seminggu la tak dpt ngadap blog n  tak dpt blogwalking kat blog korang.. mesti korang rindu gle kat pepijoe ni kan (sila muntah) blweeekkk…

 

DSC03978 jauh termenung tu bang

so sepeninggalan aku seminggu ni rajin2 la dtg melawat sini yer geng. sokongan korang amatla dialu2kan.hehehe(meraih simpati abis)..

hurm pada sesiapa yang penah pg BTN tu sila la kongsi pengalaman korang yerk. sronok klu msg2 cerita pengalaman masing2 nih…

P/s:: baju pun tak kemas lagi.. adoi.. sesiapa nak tlg lipatkan baju?? nak bg singgit nih.. :P

10 comments:

NichKhun said...

singgit sehelai baju ke upah? perghh mahal2.. akkaakakaka

touyakaruma said...

YES ! Maknanya dunia blogger akan aman dalam seminggu

aLyA_syGS said...

BTN?..hihi..
best pe...~

cikkiah said...

wah..btn!selamat berBTN!hehe

.::WaNiE::. said...

tlg si pijoe sapu sampah kat rumah ni hahaha

Gadis H said...

alahai... baru nk g BTN ke... ni keje ke belajar lg...??? best g BTN... hehehe...

Athirah Ibrahim said...

weyy. tak pernah lagi g BTN. tsk tsk.

Fatin Filzah said...

Tabahkan diri kat BTN nanti.
Tapi seronok!
:)))

nand nasyari said...

kurus BTN best tuh..Nand slalu g dulu..tkcare en pepijoe :)

pijoe said...

br balik jumaat ritu.. perh penat tul.. tido pun tak qada'2 lagi..haha.. tp best la..

Post a Comment