rss
email
twitter
facebook

Monday, June 7, 2010

minggu yang sibuk 2

salam geng pepijoe..

dalam sibuk2 nih dan lagi cilok2 nak wat post baru..heehee bab rs mcm da lame sangat da tak menaip.. gian lak rase. korang yang datang blog aku ni pun mesti da bosan bace cite aku kene tindih tu kan. kuikui..

minggu nih da start cuti sekolah dan tinggal la aku kat sekolah sorang bab aku bukannya cikgu okey.. banyak gile laptop n pc nak kene repair .. technician la katekan..

ade 2 berita gembira untuk aku bulan nih…

 

1. aku dapat sambung e-pjj degree kat uitm shah alam

pjjklik untuk pertumbuhan yang nomal..

  • IS221 - ( F - FLEXIBLE LEARNING PROGRAM )

    SARJANA MUDA SAINS PENGAJIAN MAKLUMAT (KEPUJIAN) (PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT)

  • kene pegi reg lak 20.06.2010 nih
  • mane nak cekau duit yuran nih
  • yeah dapat gak sambung lagi..alhamdulillah..

2. nuffnang aku da lebey rm50.. hahaha…


nuff

klik untuk pertumbuhan yang nomal..
  • dah bape bulan jadi blogger baru la ley cashout..
  • sape suruh malas nak BW.. (bz actually)
  • tq kat korang yang sokong aku..
  • ermmm nak amek ker nak simpan dulu erk duit nih??

 

p/s:: kene wat derma kilat untuk aku taw.. huhuhu

5 comments:

mawar_berduri said...

tahniah dapat further study ... :)

.::WaNiE::. said...

simpan :)

tahniah for the offer

pijoe said...

tq mawar n wanie...

Cikgu Dahlia said...

tahniah bro :) cashout buat bayar yuran oke tak??hehe

liyanaziz said...

tahniah! belajar rajin2.. =)

Post a Comment